Thursday, January 6, 2011

~ maaf ~

susah sgt ke nak mohon maaf kpd ssorg kalo dh buat silap.
nak dibwa ke mana ego sorg lelaki smpai susah sgt nk mengaku silap sndiri.
aku tak faham kenapa?
jujur, tak pentingkan diri sdiri, ikhlas dlm pbuatan..
aku tak mintak byk..ni yg aku nak.
bukannya penipuan, ketidakjujuran..
apa slh aku slama ni smpai aku 'diperbodohkan' mcm ni.
dh byk kali aku bg ruang, peluang utk betulkn diri,
tapi..
akhirnya aku dipijak..terus dipijak..
bukan aku nk ckp yg aku ni tak buat silap/ sempurna,
tapi aku sedar silap sdiri. aku tak malu minta maaf.
slama ni pun wpun bukan silap aku, aku ttp minta maaf.
kenapa asyik aku yg plu mengalah.
apa yg aku dpt?
yg rasa sakitnya aku..dan akhirnya adakah aku yg plu minta maaf??
come on la..
matang la sikit..slama ni aku tau kau anggap kau dh matang kan?
so buktikanlah....
aku sedih..sgt sedih coz masih diperlakukan mcm ni.
Ya Allah..aku mohon lembutknlh hatinya..
jauhknla perasaan ego dlm dirinya.
aku mohon dia berubah..

feel so bad today :(

No comments:

Post a Comment