Sunday, November 21, 2010

~ Bersatu ~

letih smlm msih lg terasa...pegi JB blk hari.traveling dr kul 9pg ke 3pg.
ni hari ke 4 berturut2 knduri arwah & tahlil dibuat khas utk ahli kluarga yg tlh prgi mnymbut seruan Ilahi..
aku smpat mengamati sst yg blh diambil sbg pengajaran.
aku tersentuh & terharu bila kedtgn aku (fmly) ke JB dismbut dgn meriah oleh sluruh ahli kluarga. 
smbutn yg aku takkn dpt bila jmpa org lain. sukar nk digambarkan betapa gmbiranya aku.
sume ahli kluarga bsr kami bersatu, bgotong royong utk mnjayakn majlis mlm td.
aku tak nafikan mcm mna pun kt bermasam muka/ bertelingkah, (sedangkan lidah lg tgigit),
walau apa pun yg tjdi, air yg dicincang takkan putus..
jika sume bersatu, kebahgiaan yg diimpikan akan jd milik kt bersama.
*****************************************************************************

mknn yg dimsk bersama : nasi beriani,ayam beriani,daging msk merah,sayur pencuk..
the best part is....mkn sma2 dlm dulang. fuh best giler! 
takde perkataan yg blh diucap slain dr pkataan 'terbaik wok.....'

No comments:

Post a Comment