Monday, November 22, 2010

~ Beautiful Monday ~

aku hepi! aku hepi sgt...
aku suka hari ni  :)
dh lama aku tak dpt surprise.
bila bukak je e mail, aku dpt tgk byk msg msuk.
tp aku tertarik pd yg satu ni.. subject " for my wife "
ni yg aku dpt :
sweetnyer.....confirm jd wallpaper kat desktop ngan hfon..
aku tak kisah kalo korg nk anggap bnda ni biasa je..serious aku tak kisah pun.
yg pnting hati aku bahagia. sbb bnda ni je, mood aku spnjg hari baik.
mmg the best therapy la.
honestly, musuh utama aku adalah hari Isnin.
sume pnyakit kluar terutama pnyakit m.a.l.a.s.
mls giler bgn pg, liat sgt. mklumla kan cuti sblm tu.
keje pun mls. asyik tringat bntal empuk kat rmh.
nk lalui spjg hari terasa lamanyer. bila nk abis wktu keje ni.
jahat kan aku ni. kesian bos aku dpt staff mls cmni haha!
tp nsibla penyakit aku ni blh smbuh :p
apa2 pun, smoga kegmbiraan aku ari ni mjdi pmulaan yg baik utk hidup aku lbh bhgia pd ms akn dtg.
izinkn aku mjerit skuat hati.. 
A.k.u H.e.P.i G.i.L.e.R...!

No comments:

Post a Comment