Friday, December 3, 2010

~ kalo dpt ku undur masa ~

huh..satu lg keluhan drku..
perlu ke aku lalui hari yg 'mendung' stiap hari?
rasanya smlm mmg hari yg pelik utk aku lalui spnjg hari.
msih lg aku dpt rs smpai skrg tgn aku mgigil coz telanggar anjing pg smlm.
bnda dh nk jdi, aku tpksa..
kalo diberi pluang utk undur masa saat aku xcident dgn tidak sengaja tu, aku nk sgt!
maafkn aku si anjing. serba slh dibuatnya.
atas rasa kekesalan tu la, pg td..ptg td..aku try tgk kat tepi2 jln.
kot2 la dpt tgk kelibat anjing tu tp malangnya, innalillah....muka dia pun aku tak nmpk smpai ari ni.
sedey ar...
kat ofis pulak satu hal. non stop aku dgr bos mbebel. apa citer ni?
period kot huhuu..
confuse..aku ke yg bsalah. migrain aku dibuatnya. smpai mlm rasa sakit.
sumpah aku tak tipu.
ayat yg dilontar pd aku sblm blk " eh awl blk ari ni. keje dh siap ke"
jwpn best aku yg selamba " serabut ar.."..dlm hati, tak nmpk ke dh bkedut dahi aku..
mlm plak, kat rmh..seumur hidup aku tak penah temimpi nk main playstation, tup2 mlm ni aku main haha..
apa ni..biar btul!
citenyer cmni. adik aku br dpt bnda alah tu so aku pun tumpang la berkaki kaki.
dpt gak lpskn stress wpun ntah apa2 yg aku tekan :p
kalo korg la kat tmpt aku, takke korg rasa hari yg aku lalui ni hari yg pelik?
ntahla..apa pun,yg psti sume ni dh tertulis. aku tau ni yg tbaik utk aku.
ada lg makhluk Allah yg lain alami nasib yg buruk dr aku..

No comments:

Post a Comment