Monday, December 27, 2010

~ gurlz day out ~

25 Dis 2010
mmg aku akan ingat tarikh ni. slain drp sambutn Hari Natal, aku ngan bff pegi beronggeng u allzz..
xtvt awl pg, pegi bfast kat PJ Hilton. mmg melantak la gamaknyer heh heh..
imagine ye spend time sejam stgh just utk mkn.. huh!
dh abis mkn, amik ms utk bgmbr kenang2an plak ngan 'suasana krismas' -
mcm kat UK main salji dh rupanyer...jgn jeles :p
pstu trus ke Red Box Sunway Pyramid. kat cni la ktorg beronggeng - Adha,Atie,Kak Aniz.
mmg layan giler..kpala pun blh thn 'hang' sume hehee..best,sporting.
2jam stgh besuka ria, apa lg pstu shopping time.maklumla sale time2 krismas ni. 
kalo ikutkn hati, mcm2 nk beli tp bila ikutkn duit..hampeh. tgk2 blh la.
pusing punya pusing, smpat la aku beli perfume RM235. akhirnya aku bjaya miliki perfume mahal huhuu...
sian kan..
anyway, kesimpuln yg blh aku buat ari ni..seriously aku hepi + enjoy sgt2.
thanks korg coz wat hariku indah..cewah! 
satu bnda yg aku nk bg tau, ni la 1st time aku msuk pusat karaoke. Oops..bocor rahsia sudah! ^_^

No comments:

Post a Comment