Thursday, December 16, 2010

~ surprise lagi?? ~

Selamat Menyambut Hari Asyura -10 Muharam
alhamdulillah..dpt aku berpuasa hari ni..
cuaca pun mendung + hujan dr pg smpai mlm..sejuk.
tak terasa lapar pun sehari wpun buasa coz cuaca pun mengizinkan.

lama rasanya tak update blog.
nak cite ni, selasa lps kwn2 ofis buat surprise utk aku..birthday aku.
wpun dh lps bbrp hari, aku lyn jer. rupanya2 ingat jugak diorg kat aku. 
yela mna taknyer, masing2 tak menunjukkn sbrg potensi utk celebrate aku. alih2 ader pulak hehee..
tak kisah la lewat pun..aku hepi jer :)
ni aku nk tnjk kek yg aku dpt, ditaja oleh A.Bob Rizal.
~thanks ye sume~

" Happy Birthday kykin"
wahh...serious aku terharu. mmg tak sgka.
 ni plak hadiah yg aku dpt juga dr A.Bob Rizal..suka sgt..





ari ni punya cite plak, time blk...Kak Aniz tahan aku. pelik plak..
tiba2 satu bnda dia hulur kat tgn aku.
nk tau aper dia bg, ni haa...

thanks 'Datin E' ;)

sama kisahnyer dgn Kak Yan..
dia pun pggil aku time nk blk. berlari2 anak dia kejar aku coz nk bg hadiah ni.
skali lg aku tharu coz bersungguh2 dia nk bg aku pen ni.


tq so much kpd sahabat2 sume  ^ _^
aku bersyukur dpt kenal korg sume..
semoga korg dibykkn reseki oleh Allah & diberi kesihatan yg baik
amin

2 comments:

  1. Hai Kin.. hopefully masih belum terlambat K Lin nak wish Happy Birthday...

    ReplyDelete
  2. tak lambat la ;)lg suka dpt wish lg wpun dah lps hehee..thanks Kak Lin...

    ReplyDelete