Tuesday, December 28, 2010

~ apa terjadi hari ni ~

ari ni kna bgn awl dr biasa..nk tumpang org ler katakan.
abah anta aku pegi keje ari ni. nk wat cmner keta masuk 'hospital'
ni la rupa keta aku, sempat gak singgah 'melawat' ptg td.

terburai....

aku serabut dr pg smpai la ke ptg. psl apa pun aku tak tau :(
mgkin effect dr byk sgt bfikir kot. byk giler nk pakai duit..nk2 nk dekat hari itu.
mcm biasa btekak dgn staff yg 'tak faham bahasa',penat nk explain byk kali.
alih2 kt yg kena mrh blk dgn diorg..aper citer la ni ish3..
kalo dpt aku jerit..aku jerit sekuat hati..
kalo dpt aku tengking..aku tengking sungguh2..
mslhnyer..aku tak dpt buat menda alah tu huh!
tgh2 serbut tu, ada la satu peristiwa yg wat aku tersenyum.
blk je dr beli mknn kat cafe, ada sst yg menumpang duduk kat kerusiku.
..tadaa..

alat penimbang digital - kaca
senyum lebar tak hingat hehee..
thanks kwn2 yg disayangi sume..Atie,Adik,Reen, Kak Aniz...
I love it!
dah lama aku ngidam bnda ni.
alhamdulillah akhirnya aku dpt.
suka sgt mcm dpt award aku rasa :p

emm..cite malang aku tak abis lg.
tak penah2 aku nk minum air milo/ air manis ptg2 time nk blk keje.
ari ni aku blh plak bancuh milo 3 in 1 panas.
tup2 tumpah atas kerusi..masyaAllah..
abis basah satu kerusi.
nasib..nasib..
dah 1 hal plak nk menolak kerusi ke toilet, mmbsuh lg..
ramai yg tegur. arghh malu siot..
aku dh letak bwh kipas, hrp2 dpt la duduk esk.

ats apa yg tjdi ari ni,
aku betul2 bhrp ari esk akn jd lbh baik dr ari ni.
doakn aku ye..
aku pun doakan esk lbh cerah utk kt sume
nite guys ZZzzzzzz...

No comments:

Post a Comment