Thursday, November 18, 2010

~ kitaran hidup ~

ssuatu yg bmula msti akan berakhir.
hidup aku dh lama mula. bila akhirnya? ntah..hanya Dia Maha Mengetahui.
aku bsyukur coz masih diberi peluang utk menikmati hidup.
kalo aku diberi peluang mati hidup blk atau back to the future (naik mesin masa- ada ke? :p)
sumpah aku nk!
byk bnda yg aku nk baiki..kecuali kebahgiaan aku dgn fmly.
suka duka, pahit manis..
fuhh..tang yg manis tu senyum smpai telinga, yg pahit tu mau nyer meraung sbln huhu..
sure korang pun sama mcm aku, dh penah lalui sume tu.
aku hrp korang kuat la hadapi dugaan hidup ni (mcm la aku kuat sgt).
tetapkan apa yg korang nk capai, pstu usaha la.aku pun nasihat utk diri sdiri sbnrnya ;)
finally, sblm aku merepek byk2,aku nk stop dulu ye. ni dh smpai waktu luar biasa utk aku tdo haha!
insyaallah umur pjg, aku merepek lg..see ya..

No comments:

Post a Comment